piątek, 7 stycznia 2011

First of all...

Myśli tworzą rzeczywistość.
Tak, to jest niebywałe jak myśli, wizje i wyobrażenia mają wpływ na nasze życie. Z każdym krokiem uświadamiamy sobie jak otaczający nas świat potrafi zaskakiwać, uszczęśliwiać oraz odzwierciedlać nasze marzenia. Wystarczy jedna myśl, aby wprawił w ruch Twoje wizje. Warto wierzyć w siebie i w swoje siły. My doświadczyłyśmy tej magii i dalej ją odkrywamy, a to co niesie ze sobą jest niewątpliwie cudownym zjawiskiem...
To tak na wstępie, aby podzielić się czymś pięknym, z czego każdy z Was może korzystać. Wyrzućcie z siebie negatywne emocje, przestańcie narzekać, a zacznijcie wierzyć w siebie i w swoje siły, a rezultaty Was zaskoczą. ;)
Z tej strony Pamela - Współwłaścicielka tego bloga. Wraz ze mną prowadzi go Milena - My best friend!<3
Wczoraj z ciekawości sprawdziłam swój horoskop z nowo nabytej gazety, w której pisało, że 7.01 będzie moim szczęśliwym dniem, haha. Sprawdziło się, chociaż nie wierze w tego typu przesądy, to czasem lubię je poczytać ;). Spałam do 11, co sie wiąże z niepójściem do szkoły. Przepraszam, ale kto ze zdrowym rozsądkiem karze w Pt. między świętem, a weekendem iść do szkoły?! Taak, nasza dyrektorka ma wspaniałe pomysły. Mogę stwierdzić, że ten rok mnie bardzo zmotywował i wiem, że będzie o niebo lepszy od poprzedniego. Zaczęłam w końcu ćwiczyć + dieta. Narazie wszystko idzie po mojej myśli i tak ma zostać. :) Dzisiejsze spotkanie z Majlen mega! Moje dwa nabytki, które możecie zobaczyć tutaj:

Już mam pomysł jak wykorzystać pierwszą bluzkę do outfit'u, który mnie urzekł i na pewno niedługo Wam go zaprezentuje.
Po tych jakże szalonych zakupach(haha) przyszłyśmy do mnie na kawę i nagrałyśmy kilka fajnyh filmików, których efekty pracy niedługo zapewne zobaczycie - Szaleństwo. ;P
Potem biegiem na trening spalić troche kalorii i wróciłam padnięta do domu. Zaliczam ten dzień do udanych.

Jesteśmy też z Majlen mega podekscytowane, ponieważ jak może większość z Was wie, tegoroczna gala MTV EMA ma duże szanse odbyć sie w Polsce! Can't believe it. A postanowiłyśmy, że w tym roku zobaczymy ją na żywo. Dreams Come True! :)))

Buziakii!!

11 komentarzy:

  1. Podobają mi się Twoje przemyślenia i zgadzam się z Tobą w 100%. Myśli kształtują nasze życie, a negatywne emocje i wszystko co złe powinniśmy odrzucić. Złość, zazdrość, pogarda itp. niszczą człowieka i są odpowiedzialne za wiele chorób - tak samo jak stres.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrzucasz te filmiki na YouTube.?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrzucamy ;D Ale najpierw musimy je zmontować, także cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta pierwsza bluzka :D
    Zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. ta druga jest niezła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, tu również zapowiada się bardzo ciekawie;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zapraszam do mnie
    -blog o modzie

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham paski aż nie umiem powiedzieć ile mam pasiastych bluzek :D świetny blog obserwuję i zapraszam ;)





    http://aqhas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ,kurczę super przemyślenia.
    Druga bluzka jest meega x) tak samo jak Wasz blog x) będę często tu wchodzić ;d
    dodaję do obs x]

    OdpowiedzUsuń
  10. suupeer blog
    www.Martii-martyna.blogspot.com zapraszaam do mnię ;dd

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za odwiedziny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń