niedziela, 9 stycznia 2011

We are who we are....

Hej, hej! Tutaj Emi.
Po pierwsze-dziękujemy za liczne komentarze. Jesteśmy naprawdę wdzięczne. Każdy taki sprawia, że pojawia się uśmiech na twarzy. 
Po drugie-wczoraj w końcu skończyłam robić nagłówek. Nie jest najlepszy, ale jak na pierwszy raz, może być, prawda? 

A co do filmików, robimy je dla zabawy. Zazwyczaj śpiewamy, tańczymy i wygłupiamy się... :)
Wkrótce wrzucimy filmiki jak śpiewamy, jednak dzisiaj mam dla Was tylko jeden. Mam nadzieję, że się spodoba(filmik jest trochę kiepskiej jakości przez program Movie Maker...). 




what ya think?
wkrótce dodam więcej... ;] 

4 komentarze:

  1. Filmik świetny nie ma co! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hej :) ojej, mi trudno te piec dni bedzie pewnie przezyc do ferii a ty jeszcze musisz tyle czekac xd no niewyrazne bo nagrywane moim słabym telefonem xd mi bluzki chyba tez najbardziej sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha super filmik !
    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarz!
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie! (:
    www.fashionablyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń